The Afterlove: Primera Aproximació

Abans dels teus ulls, estimada,
Hi ha un amor, que, dolç, mels crees,
Uns ulls, per l,amor de després?
CRB SALVATGE COR 1

El cinquè recital complet del poeta de Stonehenge s,orienta des de la higiene masculina en tot el seu potencial de qualitats metonimiques cap al profund i l,alçada conceptual.
Ha aparegut la primera provocació: expliques aixo? Naturalment! Un home entrat en anys ha fet un Calvo a la foto de James al suburbà, la notícia m,ha arribat fa trenta-cinc hores mitjançant dos espies, a la sala d,espera del Pius.
Un noi ha provocar amb el dit a la tauleta i un vell s,ha rascat el cul orientat al meu nas.
Al teu disc expliques, bon James Hillier Blount, que lo del mikado es un mite, i ho enfoques adequadament?
Obvi, i n,hem parlat i assajat a bastament. Per fer un mikado has d,estar realment amb ganes de cagar.
En l'amor de detras, el pacient normalment apuja la merda endintre com ensenya a fer la gimnàstica d,anar introduint el capullo mica en mica a saltets.
James em va demanar cortesment d,anar a recavar informació a can Pere Mata, i ho vaig fer.
Del setembre del quinze fins al gener d,aquest disset vam estar fabricant, ell i jo, material a hores completes. Es de notar la sèrie de llarguíssimes xerrades al telèfon de l,esperança, al registre de la propietat intel.lectual, la biblioteca de la UAB, i la policia i altres autoritats, incloent amics de l,adolescència, el meu agraïment total i primer al col.lega David Pont, de Sant Cugat del Vallès.

Comentaris

Entrades populars