Els morts d,en Paubielsa

Andreu MAYAYO 
El nou d,abril de l,onze, just acabada l,acció que entro a Taxadors, entro al taxi del Pere, i respiro fondo, donat que amb una trucada senzilla s,anava a venjar, li van pegar in TRET entre cella i cella i el van baixar amb la bugada. Abans d,entrar al ICAM TGN, jo m,havia persenyat dins l,ascensor.

Per Ignasi Poy Baena
La sentencia jo l,havia signada davant els alumnes, imitant la seva signatura i escrivint, amb accent, la paraula deleatur. Just el dia del sobreseïment va tenir un accident. I va morir a l,acte. Agost del 2011.

Isabel casals i Fradera.
El mateix.

Pero el que importava, es que no prenguessin venjança.


Comentaris

  1. La Marta Perles Canó, també, juny de l,onze. Els meus mentors temen que els allegats mediten prendre venjança en el mai cos i jo entenc que no passarà. El meu odi radica en la intolerància per encabir ne mes, d,amistats, en el meu cercle immediat, i aixo, els familiars i amics d,Isabel, Pere, Marta i Andreu ho comprenen perfectamenr. Per a tots ells les meves condolències i admissió impotent. Represento quelcom que no existeix, doncs soc artista, petons.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Digues l,orangutanada que et vingui de gust, i no em parteixo en set mil milions pero arribaré a dir algo, no pateixis!

Entrades populars