Deu

El meu compte de Blogger continua impedint el seu propi funcionament adient per a mi.
Des del mateix dia que he començat de parlar directament amb el gran Deu, a un nivell que no ens molestem de manera recíproca ni poc ni gens, o sigui, som amics a nivell exacte del pensament desitjat en adveniment de les útils alegries de la vetlla i el somni, recordo la primera confidència que em va fer Tal Ens Incontrolable, quan li vaig preguntar pels elefants i les jirafes:
Tu tampoc te les creus, oi? Em va dir, i va afegir, sense carregar-ho a natura: em demanaven més alçada per a l,aliment i mes planta per xafar i jo vaig fer aixo, tampoc no en vaig quedar content del tot, no creguis, i pel que respecta l,home, ni punt de comparació! La dona corrent nua mou els pits i tampoc no és perfecta, aixo ho sabem tots, Pau!
Conec, que el meu administrador de Google no te el coneixement del gran déu que em domina perquè el darrer sap exactament quan en tinc prou de fracàs, i el primer s,obstina en un castig que ja no fa efecte. Ara, li dona per fer progressar el meu nou bloc de sero, des el deu capritx, no el meu, ni per supost, el del meu Deu.
Naturalment, el meu administrador de blogger ha donat fe que ell és regit exactament pel mateix Poder Total. Gràcies google! te'n dec una.

Comentaris

Entrades populars