Dins, prefaci a MarcLucs

Intentar pretendre,m iniciàtic a aquestes alçades de la meva cançó de cor monotemàtica ja mes que excessiu, directament avorriria.
Tanmateix, el mètode, d,entrada purament intuitiu a ultrança i altament avortable després, fins en la seriositat d,uns destins que ni controlo ni temo ja saber-ne de tan REMATXADAMENT inadmissibles a la meva senzilleta consciencia, ara si, generativa, i gnostica,ENT cognitiva, tot i l,us i l,abús lubric de recursos fastigosa i capritxosamenr, unitària en mi mateix també, d,en Pau, supersticiosos i defixions autèntiques, espero, i encara, millorar la, i honestament, segur de molt i molt del que se'n va esperar en tot de gran, assolit amb lloança perenne, profunda,ENR coneixedor del meu disseny Autolesió a la medul.la, deixo encomanat al segon poder personal del sencer acadèmic, i de cor, germans fraternals, us expresso, foter-ne el que vulgueu, de la meva sobirana i veritable Farsalia de Roma.
Amor, mama, ah, mor!

Praemia Poematis, Matrem NE CAUIT amatam.

Referit al cosí Roger. De Valls.






Comentaris

  1. Sisplau no et superis, pateixo amb la negreta cursiva. T'agrada i es respecta, però a google, a mi i algun altre, ens ve Pu(j)ada. Ens donguin pel cul?

    ResponElimina
  2. matrem necavit amatam significa va matar la meva mare, fent referència a la delacio del poeta quan va ser interrogat per Nero a alhora que fou sufocada la conjura de Piso el soexantacinc dc. ne cauit, separat, en canvi, significa, no va tenir en compte (Nero) la meva mare, o sigui, la meva mare va matar Nero, dins la història secreta que ens revela.la la farsalia com un poema fet al llarg de molts decennis i no a l,edat de 25 anys termenat ni molt menys, com revela la seva maduresa i mestratge, més madur que el virgilia 50 anys, i parla.ell a l,ennia 70_80 anys d,edat. la història diu que Marc Annex Luca mori a l,edat de científic i la seva dona va desarmar el poema durant tres o més decades però quan sentim la queixa decmarcial per la mort del poeta, entenen que Parcial no disposava de la versió completa de Farsalia, sinó d, un esborrany fet a base d,espionatge de cagaderus públics.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Digues l,orangutanada que et vingui de gust, i no em parteixo en set mil milions pero arribaré a dir algo, no pateixis!

Entrades populars