Tots Atropellem

Quan arribo al Gran Coneixement, quedo astorat d,entendre actituds meves del passat que, jutjant-les excessivament assertives quan no grolleres, han provocat la mort literal de tercers. Poso un exemple: quan el poeta Lou Reed va morir fa tres anys i mig, James no parava de plorar, doncs era el seu mentor, i jo li vaig preparar un panegíric enorme, i vaig atropellar l,expert de tv3, qui poc després va morir, el Sr. Tarda. Em vaig atribuir la causa de la mort de Tarda com a sang de Licambes, o sigi, una acció d,escarni que va provocar, sense que hi hagués de fer força, la seva caiguda.
Coses així m,han passat mes de tres vegades, i si critico els mitjans des de casa i em veuen, tots plegats pequem, perquè ells tenen una visió de mi atronadorament enorme, jo no se ben be per que.
Ara: quan trobo el meu error en boca d,altre, aleshores el previnc, i ho faig a crits. Per això tv3 no em sincronitza. Jo vull evitar el mal a tercers, sempre.
Tv3, pren confiança, sisplau, es difícil per a tots, això.
Properament parlaré de la confiança i els seus beneficis.
 

Comentaris

Entrades populars