La meva realitat

Jo soc en Pau Bielsa, i la meva història i la meva formació va encavallada als dos darrers segles: conec l,analògic, fins al punt extrem i abismal d,haver-me qüestionat manta vegades quin es el punt exacte d,inflexió del mite orwellia del 1.984, quan recordo la primavera del meu 1.978 dins la qual el wifi ja havia entrat dins l,imaginari col.lectiu del qual soc sempre portador, i conec el digital: se perfectament, per procediments de subrogació laboral i de retoc de la imatge i l,àudio, quines coses poden ser mentida i quina mena de certificats d,autenticacio son intel.ligentment lògics a l,alçada del tema.
Fins avui que fa unes hores, el president dels Estats Units no ha fet un gest de sincronia clarament temporal espacial allà on se l,es suposat que es troba, de viatge pel Proxim Orient primer i Europa després, ara, no m,he convençut cartesianament que es veritat i real que el Sr. Donald Joan Trump ha vingut realment a veure,ns al nostre continent: el gest ha estat l,encaixada de mans amb el recent president de la Republica Francesa Emmanuel Macron, i l,intent efeminat d'aquest tallat en sec per Trump.
 

Comentaris

Entrades populars