Algú mira cap al cove?

Heia algú que s,estigui prenent la molèstia de vèncer el tuf de silurs podrits i mirar dins el refotut cove de l,Arturu, el de la fabrica de suru? Dafnis trobava un tresor després del dofí en descomposició. Si tu no mires, jo tampoc! Fugim d,aquí, si vejam: el Guillem, guillem! Merdapaell.


Torno a deixar clar que aquest cop no recolzo ni inspiro cap de les maneres de poder celebrar cap referèndum de secessió. La fiscalia catalana coneix perfectament el meu Conte d,en Manelic i el Dimoni i el temporal Somnis de Virtut, on vaig encoratjar i inspirar el facinus, facinoris de Mas-Ortega-Rigau, fornint detalls d,execució que es van seguir al peu de la lletra. Per part meva, i donats els temps actuals, aquesta informació no m,he preocupat ni d,elaborar-la ni de facilitar-la ni d,actualitzar-la. Si un altre s,hi ha posat, no responc, pero no en tinc notícia, mes aviat la fanfarroneria del govern Puigdemont, al qual obligo nominalment a complir fins al 2020, indica el contrari als meus ulls.

Comentaris

Entrades populars