La Llima d,Amor

Be explico sempre que la narrativa (discurs iva) propera a les disciplines de la psico ajuda tot signifiquen mentides, i que la veritat es el centre de gravetat de la metàfora, o be de la metonímia o be de la sinecdoque: si jo dic que la vida es una lluita amb els seus triomfs d,on es guanya felicitat i els seus fracassos dels quals aprenc, estic emprant uns complexos de camp metafòrica que tenen propietats en el servei militar i l,escola, si, en canvi, dic que els nostres cossos son cel.lules i desè rotllo el discurs de la proteïna del càncer, em trobo dins un camp semàntic de consciència mineral, o be ara si em fixo en el canvi pausat i dic que la vida es una papallona que ha hagut d,estar tancada dins una Crisàlides abans i haver-se arrossegat com una eruga, malgrat l,exemple animal que però la naturalesa metafòrica del meu punt de vista es vegetal, i relatiu als estats del fruiter com a màxim, o be si expresso que estic format d,instints irrefrenable s que e de satisfer i així aprofito per tal de defensar el sexe acti i present en la meva vida, estic en un camp o pla de significació animal.
Barrejar l,esbós de tots aquest camps i passar-me deu hores parlant sense dir res ho feia fidel Castro en el illot dels casos, i ho fa Virgínia Blanes, i te la seva utilitat.
La utilitat del meu post de Blogger, pren tel on vagis, es no oblidar la por dels oficis. Tots els oficis fan trampa perquè no poden encarnar l,arquetip oficial a risc de no fer res sinó treballar, bo per als qui es refugien d,una vida personal fracassada però de cap manera exigible al conjunt.
Quan sento que els futurs professors han de passar exàmens variats i interminables sota l,argument que fan una feina sagrada, i quina no n,es, de sagrada? Totes poden curar, totes poden matar, si es posa un cuc als trocaderos del Jordi Roset i em casa una diarrea.
El metge, mata. El concepte de mort clínica, te la meva resposta dient, segons quin camp metafòrica està mort el Xavi? No li arriba oxigen al cervell? Llavors li parlo al metge dels ossos que hivernen i no respiren. El metge no sap ni pot ni s,espera d,ell que sostingui una lluita dialèctica amb l,administració per tal que pagui els menús i els llençols hospitalaris d,una recuperació mes enllà de l,any i mig de convalescència.
El filòleg disposa d,un llibre que delata tot allò que ha d,aparentar saber d,entrada i no pot perdre detall, consensuat mundialment, el professor no parla mai d,aquell llibre que li aclareix els dubtes, tots els dubtes, ni cap científic empirista tampoc no ho fa.
Mentre no arriba temps d,estimar, anem tots plegats llimant el caràcter dins el refugi laboral, i poder amb el desenvolupament d,una vasta sensibilitat sense menyspreu de la tolerància pròpia, es el desig mes global que pot existir entre les persones, homes i dones.
Facebook accepta els gustos europeus, que hem hagut d,estar tots atents a defensar, per exemple, nosaltres acceptem la porta tancada, ells no la volen, es la qüestió dels dislikes.
L,obra de l,agraïment els americans la solen reservar a fets reals, però la llima de l,estimació arriba a confondre l,altruista amb l,egoista de manera que fa aparèixer l,egotic, o sis, aquell que al mateix temps que es altruista ho es en el seu be i profit personal. James i jo lluitem en unitat nostra per encarnar aquest trofeu.

 

Comentaris

Entrades populars