formació de carrera

la mare no suporta quan, persones, especialment d,extracció catalusa, expliquen admirades quina sort que tens, que has pogut estudiar!
val a dir que a aquestes alçades accepto l,argument, quan comparo la meva formació a la del president Puigdemont, sense dubte em proporciona un estatus d,avantatge vastissim i contrastat.
la primària la vaig estudiar en escoles municipals i mixtes, no solsament per raó de sexe sinó sobretot de cultura hispanocatalana; vaig accedir a estudis musicals fins al grau mitjà, vaig cursar una carrera de lletres pures amb el millor gresol de la diversitat de corrents filologics del moment, i si, ideològics, també, autocompletor!
vaig nodrir amb cursos de reciclatge constants els meus coneixements en fotografia i autoedició, programació i disseny de textos.
quan vaig decidir, si, decidir, treballar, em vaig mamar tota la jurisdicció sobre la relació laboral, i vaig matarme a resums.
conec una mentida gràfica, com se sol presentar, tot i que ja arriba als nivells indetectables de dubtar de la bomba de manchester i la visita del president dels estats units a europa.
em refereixo al documental d,ahir a TV3, sobre el retorn dels cadàvers de la vall dels caiguts. de moment no vull ser més explícit, doncs la complicitat de l,autocompletor, mentre escric, em suggereix molt finalment i silenciosa que no expressi cap desacord amb la doctrina de TV3 , si més no, de moment.
valgui per il·lustrar la meva confiança plena en els suggeriments de la màquina, el fet que confio que l,estat actual de la política està degudament pactat i comunicat al mil.limetre entre les parts aparentment enfrontades, CATALUNYA i ESPANYA.
l,estat actual del meu autocompletor es que m,ha avisat que he fet un altre estrall però no importa, que es pot arreglar, intenteu comprendre, etsiuts, la font mateixa de la meva angoixa, comuna i universal. i de tots, qui més qui menys.

Comentaris

Entrades populars