L,arquetip del Mal: el diable es la Musa, o sigui, Jho.

L,arquetip del mal es un per a tots i el mateix sempre, a saber: un tio a qui deuen diners i els reclama.
Quan corrien els anys zero i el subaltern, que no feia res per mi, em pregava durament que li fornis coneixements musicals, que no sabia jo que els dipositava, després, en els interinatges a Sant Cugat del Vallès, a l,Arnau Cadell on un nen maleducat de nom Álvaro Tauchert Soler rebia gratis lliçons de guitarra que provenien directes de molestar tarragoninament el professor Bielsa del Morell, jo no sabia res del tort. Ha estat quan James me l,ha servit en safata, després d,haver-lo espiatdurant lustres, que la família Tauchert al ple m,amenaça durament amb denúncies abstractes a la policia, i em presenta com el mateix Satanàs, quan el poeta juga amb el poeta que es folla l,efebus. Vaig clausurar generapoesia.Blogspot.com perquè james Blunt em va fer l,espectacle que ell, Álvaro soler, havia perdut la virginitat amb la mateixa puta, l,Eva de Blanes, que jo fa deu anys al mateix carrer d,Enric Granados cent divuit primer primera.
Els fruiterars de les Muses semblen accessibles a qualsevol Animal, qualsevol potol perquè no s,han venjat mai, fins al moment, però quan les muses anem de dues en dues i agafades del bracet, pringueu vosaltres, lladres!

 

    

Comentaris

  1. pòtol
    [potser d'un *poto (cf. catúfol), catalanització academicoclerical del ll. potus 'ebri', o bé d'un *potole(s)a, variant de patuleia, sentit com un abstracte 'qualitat de pòtol']

    m Vagabund, sense ofici ni benefici, que no treballa i viu d'allò que capta o roba.

    ResponElimina
  2. Diccionari.cat

    Fabra i Optimot, No ha sentit ' catúfol/pòtol ' viu del q capta. Em deus voler matar.. em fas molta por :-*

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Digues l,orangutanada que et vingui de gust, i no em parteixo en set mil milions pero arribaré a dir algo, no pateixis!

Entrades populars