Com vaig conjurar el veritable final de la Farsalia

Aquest episodi de vida, degudament registrat amb imatges, àudio i testimonis, pertany a una narració futura que he promès per Sl proper quinquenni definitiva. Vaig fer el següent,,,
El gitano mes fort i carinyós del pavelló el vaig escalfar amb tendresa mentre a la vegada impresa va contra els maricons, i quan era madur vam pactar-ho però era reali veritat,,,
Vaig fer un gest perquè em trenques el coll i li vaig dir hijoputa davant públic que el van literalment agafar, encara em va arribar una punta de peu al pit, record de sepultura i les nits a la parròquia de Sant mediar, tres de març. Tots erem els interns.
Ens vam calmar, i vaig demostrar la manera com Corneli gal va encarar el moment. El procediment fou obrir-se les venes, d,això no cal dubtar.
Dubtós temeria O triaria morir...
Phars. V.
Ça mort de Virgili, la busqueu a l,eneida.
El que resta a teló Brugal es la copia de mairconadetes i paperets que es passaven els dos poetes.
Ul-Mulk opaca
Taxis opaca
Etcèteres etcetetera
Que diria la Mialet!

 
    

Comentaris

Entrades populars