La Meva Gelosia

Relacions sexuals completes i satisfactòries no en vaig tenir fins a l'edat de trenta-sis, i va coincidir amb un entretemps de dues avaluacions mèdiques que amb menys d'un any de diferència van resultar completament contradictòries, i em van tombar en l'estatus d'invalidesa en un gran percentatge, fet que està precipitant a marxes forçades la meva incapacitació econòmica.
En aquest context, James Blunt m'admira i acceptem fer jocs sexuals a distància, i a més , desenvolupem el sentit de pertinença l'un a l'altre, propietat i família cohesionada.
Majorment per tal de comunicar la meva catalanitat als agents espanyols, James ha agafat el costum o bé m'ho sembla, d'ajaçar-se sovint amb Rivera i Sanchez, el primer destinat a la sodomia i el segon a la fel·lació, majorment, o bé és el que jo entenc d'aquest galimaties.
Cada vegada que James, o qui sigui, compleix funcionalment amb la comunicació a les espanyes, i de manera íntima, m'ho confessa, i jo me'n vaig a l'Eucaristia perquè no ho puc suportar.
Existeix un dubte envers el sexe per part meva: el sexe em popt matar?
Inclús he arribat a desacreditar el testimoi de James i imaginar que res d'això no passa.
Naturalment la meva vida, quan esdevé irrespirable, fitxo al pavelló i tot a prendre vent.
El que és ben cert és que discursivament i cultural, James Blunt i Pau Bielsa desenrotllem un discurs unitari.
I qui dia passa, any empeny.
Em moro pels ossos de James i acordem deixar-ho pendent, sempre.

Comentaris

Entrades populars