Complexió Erotica

Aixi com funcionalment Pau i James estem creant els veritables i relatius ponts d,entesa entre la nacio catalana i Madrid, mitjançant la relacio íntima i sexual amb moral inclosa...mira: el catorze de novembre del catorze james va dedicar una gran botella de vi a Barcelona, pero vintiquatre hores mes tard em va confessar: Madrid Is My Mama del musical Women At The Verge of a Breakdown.
El meu recital de poesía sincronitza els nostres virtuals orgasmes a quatre bandes, i sento místicament una atraccio mortal de certa mort quan fem la fusió del nucli.
Ser maricon es inFinitament mes agradable que hetero, perque el do femeni em fa capaç d,esbravar les pros mes horrendes del estimat dins meu. Aquesta experiencia per si sola actualitza el nostre discurs public, de manera dominant, atractiva I egregia. 
Puc estar content del que tinc.


Comentaris

Entrades populars