El Día que vaig tenir James a tocar

Jo ja había dedicat totes les meves hores al Eucaristía, i deixava volar el jo mateix a ple cel.
Em vaig posar els Texans or vell de quan pesava vint quilos mes, i amb un ajustament de CAP rapat al jersei i el basto, vaig enfilar el carrer Colom per la mitja vía sense atendre cotxes igual que xarlot, inclus illornt-lo, a it carrer exclamo eureka! I en l,angle quantic veig un home totalment empes per la força inconscient que jo provocavs cent sssst, i girant el cap noranta graus des del carrer avenir CAP on jo era, abajs de doblar la cantonada. Em vaig autoestimular com a home molt enfadat porque havien copiat la meva identitat, i al tombar el carrer i ser aAvenir, el primer que em mira li foto gestos amb el basto alçat i molt cabrejat. Era el putu James, al sortir del quiosco del Jeroni, el vaig reconeixer.. el va emetre uns sons guturals al meu sospir de James! Tot esta per desarrollar,,,





Comentaris

Entrades populars