Diga,m Nazi

La raça catalana, el pur pelasg, ha tendit a purificar-se i solemnement destriar-se del monstre i ensenyar-se tal com es, en ple esclat de bellesa antropometrica, aquest es el resultat en majors continguts, de la nostra revolta.
Misteriosment mes d,un i mes de dos, fins a fer el milio, els considero fills meus, i practico l,art persuasiva de l,adopcio moral, no com a patro per subjugar la seva llibertat, sino com a pura paret perque es recolzin.
Tot el mon es germa meu de sang, aixo m,ensenya la ruptura directa amb Jordi i Espe Bielses, i la mort d,Esther Bielsa, el monstre.
Bernat sembla no saber exactament com entomar la meva proposta, Bernat: es una paret amb una font, pots passar d,ella, no te la creguis, i pots utilitzar-la al lliure albir, donat que, vençut per la discordia ja no et veig d,altra manera que un germa ideal.
I ten en compte: la tecnologia genetica fa molt temps que ho ha superat.
LA MEVA PREGUNTA DE CONEIXEMENT es qui soc en quin context dels avenços cientifics? D,aqui parteix el meu incansable esforç. En apenes vint anys la Maquina sera indestriable de la resta natural. La cova de Plato ja esta de sold out planetari.


Comentaris

Entrades populars