Ernestine

Dos dies abans d,ingressar a CPU, el pavello psiquiátric on aprenen els recent llicenciats, vaig rebre un teletip de la reina de l,imperio británico que em prepares per adoctrinar un mut. El mateix James Blunt se,m va creuar al carrer, pintat de sutge a la cara com el mateix Oliver Twist trentaquatreanyer, i cent uns llastimosos sons guturals mentre jo sospirava James!
La reina d,anglaterra s,havia assegurat, distraient la meva atencio CAP a un autobús, que havia estat vacunat de la triple virica, pel que veia Demi sota el jersey al meu gest.
Mercede i austins de totes les epoques aparcaven davant mateix de casa.
Dins el pavello, el men mut es deia Jon, i li vaig donar classes practiques de Fonología, que domino a la perfección, i va parlar i marxar aviat. Afectuosament, com al mateix Pigmalio em va creixer l,afecte pel noi, i en meoritzo l,adreça de email.
Al seu lloc a taula veina es va aposentar una senyora de nom Ernestina
Vaig entendre de seguida el missatge, per la canço de koko Taylor. Intitulada Ernestine's.
Ernestine, live alone my husband!




Comentaris

Entrades populars