Els Fruits Recents de la Nostra Revolta

De bon inici vaig dir clarament que el que menys ens importa a tots plegats de la revolta catalana, n'és el resultat. Jo l'he observada i seguida com un flux de plasma energètica en primer ordre, i en gran part com una provocació personal i meva pròpia, i n'he tret, juntament amb James Blunt que m'ha estat concomitant, molt de peix al cove, referit a l'imaginari de la realitat mítica fabricada a Catalunya.
No estic lluny de dir la veritat si començo a declarar l'hegemonia catalana en molts àmbits lingüístics i culturals intraplanetaris del moment.
Quaranta dies al pavelló psiquiàtric de Reus m'han restablert del pitjor deliri de la meva vida: he enfonsat tota la meva ment i cos en l'Inconscient Col·lectiu i he acabat homologant la forma i el cos dels Més Enllàs, començant pels infernals.
L'obra que se n'esdevé no trigarà a veure la llum literària, hi estem treballant James i Jo a hores trobades.
Concediu-nos, estimats i estimades, oracions propícies, James i Pau treballen en un tot que rebla el clau a Santa Teresa!


Comentaris

Entrades populars