Advertiment Serios

Deixo clarissim, amb el disseny de la meva pagina que no escric per a qualssevol retines.
Em consta que l,article que he fet efectiu fa apenes tres quarts ja ha estat estupidament digerit com herba de cabres, cabrones a Telefeos, qui ja gitaven el guant i doblaven aposta maldant per rebatejar el meu temps i dedicacio immediats fins a nova ordre.
Guaiteu que en sortireu perjudicades, i l,amenaça petria es real.
Si seguiu recolzant en la meva consciencia el paquet simbolic que no sabeu com comprendre, la medicina tindra les vores amb mel, untades, i pagareu clar amb un estat tiranic.
Si veieu les meves reflexions com un joc i m,obligueu, us juro que en surto i us deixo complicats tots els camins, i puc vendre,m la patria quan vulgui, si el que feu es donar-me-la tota.
De fet no ho sabeu, encara, si ja me l,he venuda.


Comentaris

Entrades populars