Acotacions a la cubellana

Cubells, al inici de les nostres gentils plasenteries de refexio dissuassoria de les ineluctables i desencisadores exhortacions animades de la Histerica Venus que em posseeix les angunies infinites, es mostrava moderadament ocupat en una aporia monstruosa que no em volia comunicar de cap manera. La Xina va inventar l,amic virtual, el celebre Tamagotxi Katxondolirondo que sempre tens la culpa de que se t,ha mort, i no importa tres duros de bonyiga secallona de vaca monyas de Joan Oliver, donat que la de debo i autentica es la que realment demmostra davant del notari Espriu que realment ha vingut a Catalunya a patir, el qui mes, el Mestre Verges, pro no miris el Paubielsa que jo ja tinc la Casa Derruyra i a mi no em pot la mirada d,un guaarda civil perque si gosa, el recluto immediatament com a celador principal del transit gastric de la Mialet de manera que al Gran Mestre Mariner se li va acudir la idea, per primer cop a la vida de posar en boca d,Hector Vinga xiquet, a la lluitta!, si calders axecavs el cap aiai.
Llavors l,egregiament coratjos filldeVicenta, Jaume Cubells i Sanahuja va agafar forces per confessar la seva angoixa de la seguent manera al sise nivell de significacio simbolica:
ves a cagar la via Pau, donat que ets un llardos gerontofil pero tens rao, pitjo que jo, les dones!
Espero que aixo qe dt i o vull repetir servexi prque ls criatures angleses no hagin de ser mai esclaves..fi. La vaca nos da E l Ferrol.


Comentaris

Entrades populars