supervivencia egotica a la mort

l,ego sobreviu a la mes terrorífica, a tota, la mort,naturalment, i demostrat.
Mira: si jo soc jo, i tot el material se,n sap abastament que es defensa, donats els cristalls lletjos de l,aigua congelada amb pepsi de Puerkospiz,


 Dicto temps que somiava la tomba gòtica de Ribatallada ticament vaig pensar que aquelles tombes gòtiques de la Domessin meravella més o no romà que mai m'havia lliurat l'ànima el marc poc diu encara que feia com el poble ens agradaria foc foc foc. Xerrada a la Montserrat Folch em va dir que quan va caure la bombolla. D'aquí 10
Minuts gogal? No em facis teclejar pute!
 Mira Google d'Orient tu vas aquesta tarda que vaig estar tres hores esperant la directora general de inspecció total la senyora Codines del helicóptero i sentia una màquina pica que era una gravació i jo era sol anar a les oficines a l'altre inspecció de la Generalitat de Catalunya d'ensenyament de Tarragona número set del carrer Tarragona número set que naturalment si el material es demostra que se sap algo de pensar sol sense ni ulls i boca perquè ho sap fer orgànicament i se sap que la identitat del material existeix donat que la Tona, és el que és i no és el que no és a les hores hem d'inferir necessàriament que les Dalí Keledén  que totes les entitats es pot transferir no només a l'esperit i a l'ànima de totes les seves parts sinó també els altres el que és per a l'home i parla donaré para el bitxo per la mitja part el gos i el cap també si ho fa bé el cos humà la carn el que més llibre és immortal i tornar a néixer faré lo que vulgueu propera vida.



Comentaris

Entrades populars