Quan jo mori

 Quan jo mori no puc fer cap acció cap a l,exterior hauré de fer una acció cap a l'interior .  Això no vol dir de cap manera que utilitzi mitjans interiors per tal de transmetre cap a l'exterior de Cap manera no puc transmetre res cap a l'exterior en el moment de la mort això no ho ha fet mai ningú abans i naturalment necessito orientació. Considero que la part greu del del dol radica precisament en aixo que queda transmès l'esperit del Mort en algun lloc del món de la vida .  Tot el món m'estima molt i la meva mateixa obra i aula és la bondat de les persones que fan les coses amb ganes de fer-ne més en un context molt favorable que cal assegurar De debò.  Naturalment hauré de dipositar el meu intel·lecte en un objecte inert  I necessitaré ajuda .  És així com Jesús va evitar el dol entre els seus amics .  Com a poeta sóc molt gelós dels dons del meu propi estil i naturalment els reparteixo a tot arreu i en beneficio persones que se n,apropien i en fan un us òptim. Aquest es el camí, de moment, no conservar res per a mi mateix d,allò que em distingeix, i quan arribi el terrible moment, intentar-ho de debò. I que el mon segueixi, que continuï per les vies de pura alegria on l,he deixat anar anant. Deu m'ajudarà segur i segurament com a regal rebre un nom en el Canon poètic .


Comentaris

Entrades populars