Pintar la teva fer-se a liar!Continhuem, comensals:rnamusakellomadagrajarditkatantidsimarradaspreskadomelibueeeeeeepimpam

 Pintar la teva per sabia  Sigues en Marieta i oriental de fer-se liar ARCE liada sap xerrar xerrar Màrius Varios Morlius expatriat postal a tota llibre segon paràgraf tres bé allà on maten el luego tan bé gran votant obrint gotes de saldo de pàgina
 Doncs anava dient que per orientar la versaletes de figura que ets molt maricón que t'estimes molt els teus col·legues i que llavors dius què voldràs et hi ha prou amb una algú vingués el 30 milions en un camp del prat s'havia de morir Lupe: llama tomàquet i estat tots al cel i el nom dels que van morir el nom d'or ja està no em porto els dos maricons ja s'ha s'ha tot això és la història de la Guerra civil de Roma i de la primera de la segona tercera del poques quan van robar les cendres gripau van saber perquè passi t'ho diu el Seu llibre 15 en temps d'anar al robar la centres Agripa i llavors del robar a les cendres agradat el Xavier  mama t'estimo .
 Certament no és el mateix i mama t'estimo mama t'estimo mama estimada .
 Perquè s'indicarà un feu-vos de porc Guau feia un musicals que era ester faixons in de fer aixís hi era el mateix auto few Kings que era el mateix el Shell vaig Gulasch i el Junoy detectat a l'altre part detectat parat per 10 vaig dir que et damunt del decide el Duplain pari ho adequat del teclat de Guardiet tu vull dir bona li sap molt de December però l'orla de la Laumon avis a la la la la la canti les arts  jo pizza pitjor pitjor pinxo pinxa pinxo pinxa planxar Príncep in pitjor Bueno torno bé a ella Gàmbia és del allò que això pizza bé penjat Tefal ja Chaux a través perquè jo cabra d'aquest aquells el teu xou perquè xou perquè tots els Abella  Àngel Rodríguez el Sevilla se presenta arriba Espanya demà t'estimo







Comentaris

  1. Tot aquest text el vaig dictar al micròfon i el seu origen eren hexametres perfectes per a les Pujoles. De tant en tant dono permis a Google perquè em sabotegi com li roti i a pler els resultats, i Google respon.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Digues l,orangutanada que et vingui de gust, i no em parteixo en set mil milions pero arribaré a dir algo, no pateixis!

Entrades populars