L,assassinat d,Elena Jubany

Com a il.lustracio a la germana de la rea que es va suïcidar, complement al treball de camp dels joves que s,hi han posat amb èxit i condol a les famílies, tot i que tarda, vinc a explicar el que jo se i comprenc d,aquesta malaurada tragèdia de fa quinze anys, i prego, que es posin directament en contacte amb mi els afectats i tots aquells que ho desitgin, donat que per la cultura, i per Sabadell, encara miro, al enzimidetritus@gmail.com
La connexió entre la mort i l,acusada soc jo, mes ben dit, el meu primer de la Farsalia, presentat en llocs de cultura popular i biblioteques de tot Catalunya en format paper enquadernat a goma i sense ISBN.
Acostumo a escriure les dades de contacte de les meves obres, que, des del dos mil deu publico massivament, pero en aquell cas no hi deurien ser.
Helena Jubany va practicar l,honestedat d,incloure,m a la llista de lectura de la biblioteca del barri, i la professora va arribar, i em consta, a gaudir d,aquest text prototipic i planejar crèdits de síntesi amb ell. L,error garrafal fou no informar-me personalment, ni de la meva presencia a la biblioteca de Sabadell Centre, ni, aixo es menor, de la meva importància dins el currículum dels instituts de secundària del Vallès Occidental.
La presó de Wad-Ras es preocupava d,adoctrinar correctament la professora, bo i amb una duresa extrema pero altament necessària, sobre el caire d,allò que s,havia posat entre mans, i no ho va aconseguir, i aquest cop també va fallar la comunicació, donat que, d,haver-ho sabut, jo, hi hauria posat solució ràpida.
Sembla que Helena Jubany fou simbòlicament interrogada sobre fets relatius a la meva autobiografia, com ara l,operació de criptorquidia al 1.982.
Sisplau, per a la resta del procés del dol mal conclòs, no dubteu a contactar-me els necessitats, us atendre dolçament i amistosa, gràcies.

Comentaris

Entrades populars