Trucs De Pau Boig #3

 


TELÈFON DE l,integrista Ponç:

En situació de necessitat de salut vaig trucar un antic company de l,Arnau escridassant-lo pel seu gust a les armilles. El missatge, fos quin fos, estava expressat, lliurat, no sé pas si en l,estil de ITE, MISSA EST, o bé ΙΤΕ ΒΑΚΧΑΙ, ΙΤΕ ΒΑΚΧΑΙ. El cas és que algo deuria funcionar, si el meu ingrés a CPU va resultar positiu. L,integrista Ponç em va propinar aleshores un espectre parlat d,identitat inconfusible, i a,b males maneres, fos com fos, vam dipositar el llantió.


La gràcia, gràcia bo i displicent de Ponç em derivà i féu esdevenir propietari en abstracte del coneixement de les fórmules INTEGRALS I DERIVADES des de la formació meva de Lletres, doncs, jo recordava que ell i altres, a les portes del tercer curset, on els patates en matemàtiques ens jubilaven de treballs treballosos i operoses fadigues ell deia, rebia amb il.lusió infantiva quasi, en una aula comuna,la nova doctrina, el record era en la fibra l,autèntic, i el coratge va puntuar per tres mesos a ca psíquics.




Comentaris

Entrades populars