Pedrissos Doctrinals: La possessió del creatiu

 

Tinc un argument de discrepança amb la visió Mialet sobre l,escultor makis Cubells, i suposo que és aquesta la confusió dels editors de mamà Mialet a l,hora de posar en existència social el projecte que ja existeix. Problemàtiques resulten sobremanera les datacions de les obres màximes amb les quals l,amic Jaume treballava de forma alterna i sense posar massa canvis en evidència, SENYOR PARÍS, ÀNGEL, sisplau, obriu via que la doctrina es pugui contradir, doncs em consta que el Tom està ben fet, i que el que hom puga dir ulteriorment circularà per cercles que no atropellaran res!

Mireu de fer-me saber abans de mes i mig si tireu endavant bo i admetent els últims canvis, ossia: la possibilitat d,una doctrina, no contrària, ans complementària, la meva, per dialèctica: jo sempre, prometo i juro, m,arreceraré al bàndol del qui cedeix, jo sempre sóc el perdedor que es confessa com a tal, per això no patiu: com el so de la pròpia veu gravada, i no pas en si el fet delictiu de gravar veus i engrinys emocionats emprenya, el que realment persona no pot suportar ho respecto, precisament ara que faig un tast de Barrabàs: el missatge del qui NI PRINGA, NI RESULTA PRINGAT.




Un erràtic error dels filoartistes és sempre fer-se la il.lusió de posseir allò que Jems anomena

COMPLETE AND UTTER BLUNT

O sigui una bossa on cap un pendrive global. Mort el creador de MALSON A ELM STREET vaig adquirir els DVD complets de la saga, i abans de desprecintar-ne la cel.lofana vaig dirigir el meu índex dret al paquet, i conclamar, tresicinc cops:

D,AQUÍ JA NO ET MOUS!

El mateix amb la sèrie Dallas, etcètera etcètera, hasta amb la integral del mestre McGlinn sobre els clàssics íntegres de Broadway (he demanat a EMI la honesta, amb els afegits dedicats a KIM CRISWELL, THOM HAMPSON i KIRI TE KANAWA, i altres, inclosa per duplicar la versió mínima (highlights) de Show Boat, de Kern i Hammerstein the 2nd.








Comentaris

Entrades populars