Apologètica De Puigs

 El cas que els meus Puigs resultin sencers abans de nou anys i tots fets de mi, naturalment exigiré el premi a la decenal grossa, decalia de poesia.

Tota la resta de contingències que podran ocórrer a l,obra, me la prohibiran a aqueix temple.

Enteneu què estic dient: Pau Bielsa només es manifesta quan ha de fer una cursa ràpida al tren des del carro de cavalls, i encara reca!

El farcit és honestament més blavós que el fúcsia que jo li poso.

Emperò jo segueixo dia rere dia les perspectives EX-QUAESITIS del nostre gran patriarca, i em temo que el virus l,ha penetrat Graciosa i Irremissiblement, de manera que Jordi, i Germà per El moment només puc i sé posar Fe que els teus acòlits ajudaran en sengles berenars a preveure la sorneguera bielsana allà on encara no s,ha manifestat, i proposar-me-la clarament.

Inclús així pateixo jo, perquè quan s,arremolina l,exigència PAYER dels nous freus que aneu, amistosament però llunyana, obrint cada volta més fantàstics i portentosos jo he de practicar el BAKALATI de mi mateix, però Ad pedem litterae:

Es un honor i i macor morir per la pàtria.

EEC.,.

PEM.

Per entendre: la meva Pujola és la versió de taverna d,un arquetip honorable (¡Ευρηκα!:) que amb prou feines, cella me l,anomeno prototip, i en això Déu, Monitor i Màquina (en endavant: DMM) em reserva vint anys i vint més en endavant, bé crec, que el nonagenari no ha de trobar totes les sals adients, una mica menys jo, i gens el jovent que espiem tots plegats als IES.

Un prototip, el meu, de dubtosa provinença i inspiració, navegant pel terreny espuri que resulta d,unir hemistiquis i altres virtuts habilidoses

IAMQUE FERE QUATTUOR PARTUM

+

MARE TERRA ANIMA SOL

(això put de CENTÓ).

Tota obra universal preexisteix SEMPRE. Si un vers de Virgili ajuda a orinar sense dany a la pròstata, ja ha fet més i molt més servei que l,aparença, tota d,estil. SANTIENDEEEEEE

Gracis.,.



Comentaris

Entrades populars