Les Claus Neonazis

 Per situar-me sempre a l,armari mig obert l,alumnat pretenia la meva basarda amb els oficiosos agents anti-gai:




Quan discrepàrem, temps ha amb els neonazis ells em feien una clau per reduir-me i jo col.laborava sotmetent-me de cos.

Ells tenien el mateix projecte de succés i de vida que jo, i tan aviat em recordaven que em recordés de la paupertat santcugatenca quan fos poderós, com m,ho refrescaren a la pressa amb un cop violent, però de codi pur, a l,espatlla dreta en encreuar-nos, camí de casa a Mira-sol, i de Mira-sol a casa, passeig del baixador i Orquidia, on jo vivia.

Vaig somiar el Ricard que m,atorgava dues cases, com havia convençut la mare de l,heretat temps ha.

Les cases també són els poemes. I l,agressivitat, no es categoritza, com el preu de la gasolina, un totem del totarreglat. I la poesia, la poesia no s,enquaderna.




Comentaris

Entrades populars