La pasada nit 8-9/1/18

D,ença ja fa quatre mesos ben bons, he crist des del pavello psiquiatric on m,he escaquejat tranquil.lament de participar en el proces referendal, li havia promes al Bofarull que votaría. O sigui que em vaig passar Quinze dies al cel contenplant la materia, lantimateria, llhilenorfisme, la nova emissio dins la realitat existent, el plastic, el qual sense temer equivocar-me l,je associat ala tipología elemental de l,esmalt decles dents, i m,he autopromes la regeneración espontánea de tot el meu aparat bucogastric....
Tan bon punt ingressar, em va apareixer una faringitis molt juganera que encara no em deixa i es mante ella sola a nivell de moc tou, i acompanyant la bronquitis, al moment mes insospitat em mataba.
Inhaladas les inhalacións que desava des de la darrera crisi bronquial, el 2007 epr Nadal, recordó, quan just vaig posar el punt i final a GRAMINT. Be no paro de somniar a la nit que integro un tercer dins un grup de dos, tot abstracto, somio literalment en el moment que un tercer s,integra al grup, I just lllavors un moc em cau dins el sistema bronquial segellat per l,abuso de tabac, i paso vint minutos tossint o deixa no-me morir, doncs no hi ha existent cap altres maneras de producir coneixement.
Aquesta nit finalment he somiaat un edredón de la mare, i evidentment la mateixa quadratura del cercle, homologan-la, patentan-la, i essent aceptada epr tot el mon.

Mes endavant narraré amb detalles la serie de somnis de la tardor. Afeegire aviat el somni de la classe de dissseccio de Immanuel Kant, de l,any 2010 que em va indicar tot l,espai directe de la meva Acció política dins el possible, des del Deus Otiosus representat per un nen a qui era imperatiu deixar que comandes l,universo al seu llibre albir, fins el terme, en l,hemiciclo del paraninfo on era overt el meu taut, amb un regal embolicat en vermell al mig. Els espectadores no miraven aquell espai.






Comentaris

Entrades populars