Consciencia Herculia

Quan algu com jo ja ha entrat en coneixement de si mateix, aleshores, amb la virtut apropiada, me n,adono que puc utilitzar tota la materia del mon per al meu us i benefici., i llavors,puc seguir el senzill precepte de l,obra de Euripides, Alcestis, on apareix Hercules, i despres d,una breu explicació, corre cap al mes enlla, i com qui agafa un añbercoc sense pensar en el masover, pren del bracet la Victima, i la torna amb els vius.
Coneixement de si mateix significa vestir, com si vestissis un vestit, moralmente amb tres respostes, sempre a punt per over ir-les al demandant I segons la situacio del moment, si les demana I vols respondre, per exemple
D,on ets? Del Valls.
On vas: a llorar per la republica.
D,on vens: de la tarda oberta de tvtres.
Aquesta darrera resposta es infinitament mes resultativa i globalmente satisfactoria que no sembla.
Si circulo pel espai public i vesteixp amb tranquil.litat les tres respostes, aleshores vaig a la dir3cta, i convoco epr la meva paraula les situacions que desitjo analizar a la quantum. Ho faig i resulta, perque tinc Identitat.



Comentaris

Entrades populars