EL FORAT DEL FRACÀS I MORT TOTALS I INNEGABLEMENT I CONPLETS, DECIDIDAMENT.

Deixo constància al meu llibre de memòries que la meva lluita pels drets meus va acabar el moment que el director del centre va posar a fer classes el meu substitut quan jo encara no havia posat la credencial de l,alta medics. Aquella tarda vaig obtenir-la, i la idea vaig quedar dissimulada com en l,enterrament de Polinices i Eteocles.
el forat jurisprudent de la Generalitat actualment és això msteix, i a més greu, no poden orientar de cap manera una acció de govern, com diuen ells, ni tan sols legítim.
medito molt sovre la identitat del forat amb què el mateix sistema és destrueix sol.
L,acció del director del dos mil deu va trencar tot el trust en l cos de funcionaris i per tant és va carregar tot El sistema català de rel., que és el punt mort on la ceba està enquistada i no pot progressar en cap sentit.
ESCAC, I MAG, TABSRNIA, JO VISC EN LAPAPYP.

Comentaris

Entrades populars