DEU ANYS AMB FACEBOOK!

Valls amb tota seguretat fou el precursor dels pobles catalans a mossegar l,ham del Llibre de relacions, una novetat, el 2008. La Rosanna Martí me,l va recomanar, va donar-me instruccions basiques i em vaig tirar a la piscina, tal com deia i repetía la Jessica ENAQUESTA PISCINA HI HA AIGUA, Pau!
Podría tirar el guant de ser jo el mes macarra i canallesc dels usuaris quan al buscador de persones vaig posar directament sense pensar-ho dos cops, el nom del meu primer amor de l,adolescencia, i en temps record, el buscador em va omplir de perfils acabats, tots mentida, i jo vaig continuar trepanant pel forat. Quedava clar que Marc Folch per a mi es tota la rao de ser d,usuari de l,invent de Mark Zuckerberg i amb la máquina vam construir un metallenguatge on l,extrem de la paciencia era simbólicament expressat amb aquests termes.
La tieta Nuri se,n reía, que el seu germa, el padrinet Manuel, havia actuat de la mateixa manera que jo, o sigui, amb la sinceritat despullada davant la máquina estrangera, i que les nostres pors i limits eren exactament homologables perque Manuel Roset i Pau Bielsa demanem el mateix als mitjans de nova tecnología.





Comentaris

Entrades populars