ESTAT DE BOGERIA GENERAL

Detectar un nivell de bogeria, entre la gent, recalcitrant i malfactora, perversa, esdevé relativament fàcil quan jo analitzo el discurs i l,actitud de les persones una per una des del llindar del meu coneixement, el qual abraça el literal bilió de mentides piadoses, alibis, excuses de mals pagadors, i el sofriment fet paraula, en general, del que batejo com l,UNIVERSAL PENITENT. són persones que només es comprenen pensant que purguen pecats de vides anteriors. Tambe es comprenen sota la idea que des dels parvuls a l,escola copien eL treball dels avançats.
EL QUI DELIRA ES FÀCIL DE RECONÈIXER PERQUÈ EL SEU RAONAMENT SALTA ENTRE UNIVERSALS SENSE DESARROLLAR CAP VISIÓ CONSISTENT.
Un universal es un argument que relativitza una actitud socialment acceptable a tots nivells.
Aquesta gent usa les paraules com amulets.Els antics romans, amb ajut del matriarcat de les poetesses, especialment aquelles que Tibul testimonia i homenatja, ho resol creant déus a pler un per a cada activitat diaria, per simple que sigui l activitat, i sí, estic en condicions d,afirmar que aquesta és la real aportació femenina i feminista a la poesia universal, ELLES PERFECCIONEN EL CODI PERQUE EL LLIBRE SIGUI ASSEQUIBLE A TOTS NIVELLS DE LECTURA, el plec de Tibul els les ret l,homenatge adequat, i entre tots perfeccionen la factura qualitativa del poema.
Estic parlant del cap descosits de madeixa a partir dels quals mirarem, entre tots plegatd, assentar les bases del diferencial femení en poesia, un terreny segur per a mi, i ja no em queixo de viure a la casa de les serps.

Comentaris

Entrades populars