La meva boníssim experiència amb la caca

La caca i jo vam començar una relació íntima el mateix dia que vaig ingressar en la interinatge del duc de Montblanc a Rubí. Aquesta episodi naturalment si us falta el teniu en un dels meus llibres el primer de les memòries. Si em necessiteu el copiaré i la enganxaré per a partir de les hores Cubells considerar que la comunicació inconscient t'has quedat digues-me doncs a les hores a quines ara ja ens escolten Shake que el Jaume que el Jaume això publicaré el Jaume em va dir que els nostres inconscients personalment excomunicaven aquest símbol i set perquè anàvem a dinar a ca l'agut botes un restaurant prop de la muntanya a l'Oceà barceloní per no vaig dubtar donar-li la mà cagada després de rentar-se i des de les hores tots els pobres que veig amb les mans brutes les i beso saps per què perquè no entenc El costum fet els capellans.
 
  

Dissenys de James reconeguts 

Comentaris

Entrades populars