Bona conjuració del que Talino

Estimat M.
Mirakefet suara, ,,,34',,, :

correspongui 
amb veu ferma, demà, nega'm que t'hagis donat. 

5
Feu caloret i mil anys que passat ja feia migdiah;
vaig posar al mig del llit, tot el meu cos, per dormir; 
part desclosa va estar, i part segellada, a l,eixida; 
llum, la que més o menys dins el meu bosc trobaràs,  
tal com titilla afeblit, en Febus anar-se’n, el vespre 
o quan la nit s’ha fos, i el dia triga a plorar; 
era la llum que s’ha de donar a les txatxes porugues 
perquè vergonya recer tímida hi pugui trobar. 
Empero mira, Corinna, que ve amb camiseta de Zorba!; 
càndid el coll tapat per la meitat dels cabells: 
com Semiràmide anà avialant pel tàlem bonica
és el que diuen, i com Lais reverida per mil; 
vaig estripar la túnica; fina, no feia cap nosa: 
amb la túnica ja! per a tapar-se lluità; 
ella glatia talment com qui no vulgui cap trumfo 
fou derrotada a traïció pròpia i gens a desgrat; 
quan reposa, caigut l'embolcall, a la nostra mirada 
cap tara en tot el cos jo no hi podia trobar; 
quines clavicules, quins bracets jo veia i palpava 
com la bellesa dels pits fou per a prémer avinent; 
com de pla, sots la teta tibanta, tenia el panderu: 
quant de flanc i quin un; quins jovenívols malucs. 
He de dir tot un per un? No veia res incrementable; 
nua, contra el meu cos, vaig estretir tot el seu. 
Qui desconeix el tot? Lassats, tots dos, reposàrem. 
Molts migdies, a mi, se que els tindré com aquest!
7
Posa,m en ma, totes dues, grillons (i mereixen cadenes) 
Image


Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Digues l,orangutanada que et vingui de gust, i no em parteixo en set mil milions pero arribaré a dir algo, no pateixis!

Entrades populars