El símbol

Mireu mireu ara ja estigueu tots atents, amics i col·legues, com es pot confondre el símbol.
Agafaré una cosa molt petita, que si t'hi fixes I els ho esmentes a les senyoretes inexpertes se'n van a contar-ho a un psiquiatra d'aquelles que ningú que s'hi fixa mai i fliparàs
Interpreto que quan la mare tus una vegada indica desacord de la mateixa manera interpreto que quan la mare tus dues vegades indica acord per i de la mateixa manera interpreto que quan la mare tus tres cops indicar amb això clarament que sí però amb negociacions.
Així doncs, transitòriament aplico aquest principi a l'encesa del meu tipo de manera que si se m'encén a la pop up a la primera indica que molt feliçment la resposta és no la que he de donar si se m'encén a la segona és un sí però fot i si se m'encén a la tercera i si se m'encén a partir de la tercera
La manera més El de confondre aquest principi seria mentirosa el mateix sobre el moment en que s'encenen fer por això seria fer-se trampes al solitari que el Cuní ara es pot complicar la quàntica de la següent manera: sobre el significat.
No recordo res del que anava a adoctrinar.
 

Comentaris

Entrades populars