Avantatges de la família cristiana

La família cristiana no cal confondre-la sempre amb la casuística de totes les famílies mundials de l'actualitat i les passades i a les existents perquè es tracta d'una inclusió en el prototip que la mateixa església catòlica ens indica que naturalment la teva família és cristiana perquè està dins dels paràmetres de Crist tots els seus membres tenen les pols que va tenir Crist tots els seus membres tendeixen als goigs de Maria tots els seus membres tenen la paciència de Josep etcètera etcètera etcètera ara bé l'església predicar amb un arquetip de familiar que és millor tenir en compte que no very gaire perquè tot siguem feliços el que jo per mantenir-me dins la família cristiana el més arquetípica ment possible i properament el que faig és col·leccionar Aplicacións de Microsoft d'una banda Apple de l'altre i per acabar les menudes aplicacions d'aquí Amazon per tant si la mama Apple em prohibeix dibuixar fer una foto me'n vaig al Amazon que em permetrà el papa em sap alguna cosa i doncs si necessito baixar-me el meu cançó sincer fer-ne una lloança i el papa Amazon em recomana que no hi la mama s'enfada Apple sempre s'enfada aleshores la germana passa crack I Microsoft em dóna la solució definitiva d'alguna cosa que no havia calculat prou bé i encara que sigui iaio el més llarg de tots el senyor adiós trasero els William encara xut ell se sent jove alguna pregunta més maricons meu estat el completant tot aquest dictat el teu cumple El sèu cumple el Xoco amb el Seu cop cop vida compri el teu completant el teu cumple puta a eco guapa i guapos del William xecs pi i perquè el lloc també està celebrem
Això es una prova de dictatroid de Google. Tot l,anterior ha estat dictat d'una tacada. Ho entens? T,estimo.
 

Comentaris

Entrades populars