Gust, amor, destí

agradava el tren a galícia amb moltes ganes de veure l,anirà, antiga companyacdecfeina, però només portava adolescents dotze euros a la butxaca de manera que m,havia de conformar amb l,exprés cafeteria que triga dotze hores perquè l,avió és exclusiu de ibèria i fa pagar set cents euros com em va dir pactats carmen de la isabel del llorenç fa dotze anys o tretze, un mossos jove amb una boira vermella d,artista com d,artista m,agradava fort pel braç esquerre i deia amb una veu més forta que l,aparença de l,edat to ha realment força i molt bé? jo no m,enfadat gens i de cop em trobava a mallorca algú preguntava qui vol a votar el cap i em donava una parla jo treia terra i estava en una cova plena de realitat i objectes d,ampliant esperava que pogués per anar a comprar el pa però un gitano em veia com demanant diners i jo em fica a la mà esquerra al cap on hi tenia una boira, la millor que vaig penjar a la verge fa set anys el dos mil deu o una bona còpia la cosa se,m complicada i em diagnòstic càncer terminal el nen i reial i marxa a menjant una poma groga
jo em treia el barret davant una bruixa que em deia mira la mama mira la mama i hi trobava una pilota d,hoquei
ara recordo que vaig escriure als deu anys un conte d,un assassí amb mira telenovel·la en un estadi americà.


Comentaris

Entrades populars