El Jo

El jo és la primera adquisició de valor en la psicologia Nacional. Quan una nació no coneixes la vas de la seva forma i tu coneixes el lloc a la pot danyar i potser després si també allà on ella pot venir a les hores està davant d'un problema de desenvolupament davant aquest problema la nació pot respondre de diverses maneres primera tornant-se una súper vegada subnormal estúpida abans d'Espanya i de tot el que li somrigui a Espanya segona reclamant la creació dels seus jo ja et dic per si mateix que és una cosa que li he dit que existeix I compulsivament comproven els altres sense mesura molestant vols tercera el joc que fracassen la seva formació nacional no té un donar la culpa i doncs i per tant pretén esborrar la culpa convertint-la Tubo quarta en fracassar el trobocorre cap al que avui es borra el capo quinta es Tocina trobar el ment aquells que tenen informació encara que sigui metonímic que hi poètica o sigui que no et serveix per res I 6.07 si no em dóna la gana ajudar en la formació del jo aquesta criatura maleducada que es foti els grans ho sento no no te'n dono i no ho faig 
 
   

Comentaris

Entrades populars