Com va

Open acabo d'entregar mateix Quersonès l'autor de totes i cadascuna de les cançons que en aquest disco que posaré la caràtula que tu dius a l'hora que et va per quin Crist i fet per això mateix la prova és que jo fa crida'm aquest disco està fa 20 minuts a les possibilitats de gairebé 20 minuts a les possibilitats del CD que són de vuit Aldia genera casi una hora i mitja nanos una i llavors és que està donant un altre compensació jo per internet ara m'ho han dit per telèfon va tocar-les i resulta que és tot gas with coses que pensava que eren de cul porta el cas és que pensava que eren de mal cap aquí Ciasser totes Gaza ha ha ha ha ha Perdonats. I pollet per tu. I soluciona final. Per. Perquè passes per què passarà la mama prendre Bueno em Vasilis gran que sóc gitano i Ori, diguem que m'has arribat diga'm què m'has de dir ha quedat clar que ja se'n vagi a l'autor de tot el món a la llevada tot lo del segle 20 va pagar fet tota les tota la podré estar ho podràs estar actiu m'estàs a deixant però necessita sap xarxa vuit o sigui el compositor fa molts de sarsueles fer una sexual amb ells per boníssima jo me'n vaig menjar un tros dic per la mare perquè resulta que l'arròs negre és una merda però quan el Tastàs gener ens venia ara si ho pots dictar de treball que no te'l menges vale llavors el de l'hora ball de quin restaurant és una còpia de casa que agafin tenia Mar lo que era el Seu negre i marró Bueno ja el Mármol El mar lo de xecs pi anat a casa encara ja saps per era un escriptor negre que era el Selvanera com el el marc de la nacional i llavors el micro de Venècia el Gràcia has posat el micro de Gràcia has posat el micro a casa a ha ha ha ha això és Manel això és Manel el Micky el micro bàsics com anar al cinema no és el és el peli de petita Padilla pell pel Google Padilla. T'estimo has de dir algú més per has de seguir putejant.
 
   

Comentaris

Entrades populars