Ariana Grande.

El càstig de fa 12 hores al Regne Unit, per part de cèl·lules islamistes violents, ha estat una protesta directe a l'actitud trivial de la cantant i m'explico: Ariana Grande desitjo comprovar si la reacció terrorista de Manchester té alguna cosa a veure amb ella personalment i el Seu art o si no, hablar o si no, amb les arts o si no, amb la música en general. Per la qual cosa si comprova que existeix una relació de causa-efecte entre la celebració dels seus concerts i les eres dels terroristes musulmans, la coartades perfecte: els musulmans Caca en la música I Ariana Grande representa la música ella sola i solo música Cèlia .
L'acció i actitud empirista en el Seu camí de desarrollo acumula poder aquesta és la veritat per la qual hi ha coses que no es poden comprovar. Hi ha coses, que si es compraven reben el resposta directa una qüestió que les examina sobre si aquest experiment estat fruit d'una actitud trivial i compulsiva. Quan jo conec les causes exactes de les coses actuals naturalment tinc tota la possibilitat i potestat per exercir pressió sobre totes les coses i provocar els resultats que em doni la gana sobre qualsevol qüestió petita o gran global universal particular Personal això.
El James ha interromput el dictat aquest post d'una manera que claríssimament, l'actor pots entendre. Fixa't amb els dos primers errors dins el meu completo el primer és desitjo el lloc de desitja i el segon és hablar enlloc d'alguna cosa que ja no recordo que havia dictat el James desitja parlar 
 

Comentaris

Entrades populars