L,espai Reductible: Complex De Deífob

 Com un sacerdot que es talla un braç per poder continuar la seva actitud religent, allà on rebo tracte d,odiós a la personal darrerament sego la meva presència durant un temps, si més no, com una solució a mitges entre Salinger i Gates. 

Un ricatxo no pot assegurar que passarà en endavant els seus dies sense almanco una displicència odiosa per part dels cambrers en un àpat, jo les tinc quasi totes sempre, però no importa.



Deífob en senyal de l,adúlter i faldiller s,autolesiona seccioant el nas, igual com vaig veure un client l,any olímpic quan treballava als discos de l,estació de Sants, i vaig picar el timbre de por (DEIFOB = por de Déu, genitiu objectiu i genitiu subjectiu:) resoldria els embats principals dels perseguidors de manera ràpida, com Van Gogh s,ho va fer
HAPPY NEW EAR (nonresponses).
Precisament per salvar la continuïtat del sentiment compartit i amistós en encaix social.


El buit i la rialla buiden de sentit l,oració present i obliguen a redirigir la ruta, per això els odiem tant els professors quan érem en nòmina, primerencs i tot, perquè ens obligaven a resultar omnímodes histriònic i teatral pallasso, en el debatible ric, afegeixo.



Comentaris

Entrades populars