Agressivitat enorme i Llur Conservació

 El meu Coach makis Cubells deia que un copet a l,autobús en cercar assient ja és una mostra d,agressivitat extrema: amb això orientava l,aliment eròticamoròs del qual fruito a lapses escadussers i subtils, i amb el qual la cooperació masculina triem, sense que es noti, ni fent sexe, les parelles senyores de cadaquién: Jaume em preparava per extrems de set desèrtica. I funciona: haja tenir o no haja relacions desitjades a tot nivell, no entenc què signifiquen els nostres mims (antigament: Elfs, Sílfides i Nimfes:) quan esmenten que ens donem carbasses.




Aquí és on jo dic que el comú dels mortals no sabeu estimar, perquè, repeteixo: preneu el sexe com una assignatura per treure’s de sobre, com el jai taxista comprava GRIS! (Grease, amb John Travolta,) en casset l,any olímpic. I dipositeu l,inexcusable rèdit de desig venust en una furtiva cana, aquest esquema no és el meu, al moment.

Seré mutilat? Això em preocupa.

Seré conduït a suïcidi? Això em preocupa.

També, i potser sobretot, a hores d,ara, per tenir un aturador en poesia i arrodonir el projecte literari, resipoc quasimés, tot.,.

Comentaris

Entrades populars