Adlocucions A CaixaBank

 1. Crista, cactus. Em vaig declarar president de l,Associació Catalana d,Amics del Cactus, i ja existia. Davant la caixera que ho va consultar a Internet.

2. Marc, gitana: comentava d,un alumne que em volia punxar les rodes del cotxe: PUES COMO NO PINCHES LAS DEL AUTOBÚS, a Marc, E-O caixer, mentre atenia ell al costat una gitana violentament agitada.

3. Marc, croquetes: portava croquetes casolanes cuinades per la mare a la butxaca de la dessuadora i menjava i parlava de negocis.

4. SÍLVIA, gelat: vaig estampar un Frigopié al taulell de la caixera en demanar-li vint euros.



Vaig fingir un orgasme en una operació al caixer automàtic de Vallvera, nenes rient, i jo comptant la concurrència: me,n van sortir setze (16).

L,OR DE LA REPÚBLICA és el que fardo, donada la meva facilitat de gastar recursos a tercers,  que tinc i retinc per herència dispersa.





Comentaris

Entrades populars