l'aspecte de les expectatives

La meva política la conec i la reconec que m'ha conservadora de progressos això vull dir comunicació amb l'altre i el proïsme que el seu pensament amb qui creus conquilles naturalment li afirmo amb arguments que pot aprofitar De totes maneres omnímode en tots els àmbits i ambients de manera que moderada ment nodreixo l'opinió dels meus adversaris polítics momentàniament inclòs convertint-me en armari dels seus adversaris polítics parlant i parlant i dissenyant la nova literatura política del futur i social democràtica per dir-me d'alguna manera
Els antics humoristes del grup del terrat definien amb un personatge accent manava Vicenç se criteri naturalment Vicenç a criteri donava la raó a tots els seus contertulis perquè el pen portava eren els vents poètics O sigui els vens a la persuasió la coca-cola les botifarres i les ensaïmades algunes que me'l Vicens de Calella Àngel també prefereixo les de crema i albercoc etcètera etcètera també vaig se fan del Dr sutura també vaig a fan del in Sergi li parles i encara algun altre que potser no recordo dir Queralt professor miserachs el professor velcro etcètera

Comentaris

Entrades populars