Nacions Jubilars

 Als disset vaig decidir que treballaria, i al decidir que treballaria el poble de Siena em va robar el chor, i em vaig prometre, si tot havia d,anar bé, que aquell seria L’indret del meu oblit obligat i retir platxeriós, encara queda alguna ceràmica que il.lustrà la meva promesa.

Hores d,ara calculo que James i Douglas ha posat el rètol Ambre a la façana de la seva finca Eivissenca i Mallorquina, doncs Catalunya ja està essent una república, allà on viure en català resulta possible.

I les celèbritis i els seus diners, com ha passat sempre, es desplacen de nou, obligats a migrar d,un indret que els era coixí en el mapa del món, pel clima benèvol.

Avui el clima benèvol se,l fabriquen a base de derivats de la bomba atòmica i la de neutrins, i els països escandinaus ja opositen, amb tot Europa, a l,AETERNUM VER de Plini, vint graus a l,ombra vuit mesos cada any.

Mentrestant els nous Cristòfors es fan sopars de duro d,esmentar com tenen la clau que l,eix de la terra ha botat i les hores novament enganyen com no havien fet a Roma des de temps de Rèmul i Juli, com a mínim.


Sempre que incorreguesses en error de xarxa sovintejadament calculat per perillós, els protocols per defecte són uns i no uns altres, de manera que si he sentit parlar del NEGRE DEL WHATSAPP, el dia que apareix per primer cop, doncs he estat sempre respectuós amb la intimitat de les persones.
La col·lega Anna descansa a partir de les 20h.
Jo empalmo la colga després de sopar, a les 20h.
Com en el vers de Virgili, Bucòliques iii, Menalca ha de cedir la comunicació abans d,intentar arreglar horaris: modificar horaris resulta sovint malmetre la seguretat, i és literal: un amor apareix, una ocasió d,accident es crea de seguida si no vigiles a modificar els teus temps de dedicació.
CUPIDO VA EN AUTOBÚS!


Com és que he incorregut en conducta perillosa? Aquí ja agafem el control de les nostres vides, i avancem en el segle per una relació en xarxa responsable.
I, si atropello els copyright posant una captura de pantalla, estic posant inversió en millores tecnològiques, com les trucades perdudes des de la cabina de l,estació de Valldoreix amb què avisàvem vint minuts abans de ser a sopar, doncs el cotxe de línia havia tornat a faltar els dos minuts del darrer tren directe del Pau Vila, IES, que de seguida van portar un avenç tecnològic: calia posar una monedeta de vint-i-cinc pessetes per poder avisar.
Bufa!



Comentaris

Entrades populars