Forats Mentals

 Tenir i retenir identitat i voluntat implica un gran sofriment per a lligar les emocions del que resulta de poder recordar AMB QUI específicament has compartit QUINA informació de la qual t,has DESLLIURAT durant el dia ocorregut.

Vosaltres teniu i heu de tenir milions més de coneixences que els antics romans

Mercè Puig, 1.998

Katie Got The Bills

Porter, 1.938

Per tal de produir el senzill miracle de la cançó de Cole Porter, i.e. Katie Went To Haití, que en el moment de gastar la dinerola la tens directa i a punt a la butxaca (oh, gran aposta actual de les curses hípiques i la criptomoneda!) cal escatir clarament que les persones posen el seu caos en mi, i no és dolent: tinc voluntat, tinc identitat, i molta gent em presta amistosament la seva ànima, igual que l,enèsim professor Carbonell m,aturava en el camí i exclamava

—PAU, AIXÒ NO ET POTS LLICENCIAR QUE NO HO CONEGUIS I HO SÀPIGUES FENÂ!


Oh, no els desvirtuem el mètode, Pau, resulta millor que si vols canviar el manual, deixis passar un cicle o dos, i jo no m,hi negava, però les meves rodes anaven a pedal, no motor, i el dia de concretar el meu projecte d,aula se seguia retrassant a l,infinit.

JO VOLIA LLARGAR EL PROFESSOR PASSATS ELS SETANTA, però tecnològicament diríem avui dia, em resultà impossible: detalls com una firma exigida en mal moment, detalls com una mala fixació de lloc, “aquesta aula no et pertoca aquesta hora”, detalls com una conversa, deixada massa a les postres però no per això estalviada, sobre el meu darrer conte, on el beneit amic meu Tomàs, reconegué el monstre directe de l,Etern Retorn...

I jo era confós sovintment amb l,escola de Nietzsche, mentre seguia essent poeta (GOETHE?.,.)



...tot el que deia, feia i rebia en actitud comunicativa al final del dia, als restus del dia (Anthony Hopkins, 2.003,) me,n resultava d,una madeixa i garbuix incomprensible que només em permetia, bo i religiosament demanar pietat que no se,m cruspissin literalment els enemics, i que el forat no es fes major, més gran, vuidî.


CÀNTIC DEL TENDAL

Gai demencial
Primaveral

X2


L,ou de Pasqual
Lletra de ral 
Fixa l,edat
Llesta a l,estat
Lletra de vat
Rosa i futral

 

Vers:
Estimem estimem nos en primavera 

Chor:

Cosina vera, germana vera

Vers:

Fem-nos petons fem-nos en primavera

Chor:

No la darrera no la darrera

Càlcul total
Silencia,l
Riure i aval
Riure prova,l
Descomunal

Contrapunt a x2

 

Has agradat
#Poc i FIXA,T!#


Vers:

A: Tothom resulta poeta, en primavera
B: Avui no cap posar a la cella rella

Chor:

Avui podem tots nuats anar
Despulladets córrer tots i totes sols
Amb el vestit de qui soliem rar
Passau finament, cosina Vers,

 

Vers #3:
Avui tot és poeta, és primavera!
Tothom resulta aquella falaguera

Chor:

Que no pot estimar! 

 

Chor Polifonia:
Riguem, riguem en primavera
Un Tom que ens ompli cuixa entera

La falda, el bell genoll

Romangui d,obra vista

Com peta al totxo desembre

Clariana novençana.
Collirà collirà de la Vera
Cosina besos cosí, rialles


Enviat des del meu iPad

 


Comentaris

Entrades populars