Estat Demencial

Tothom, qui se sent un minut desassistit de Pau Bielsa es veu en moral de l,invocar l,Esperit Sant amb pressa inusitada. Així, Grande Marlaska destitueix l,alta policia i el coronelat, mentre jo recomano a les dretes que es mantinguin sense problema en l,oposició, amb els drets, inclús privilegis, que els ha de portar el jubileu a la gestió de la Cosa Públics (Estat de Dret:) Pablo Iglesias es marca un gol formal d,una manera que a mi ja em resulta repugnant
Així, la UAB amb la promesa de gaudir de cunya i casseto de personalitat i caràcter, com ara tots els complexos universitaris i facultats anglosaxones, des que jo he reconnectat l,escola de pau des del parvulari, finsa, de nou, al parvulari, juro: recupero protocols de zero oportunitats, i em declaro esclau dels tibulistes, lucrecianistes i virgilianistes, que m,esmenen la plana publicada araiades, i escrita per mi.
La por del meu cabreig, que provo dissoldre sempre, fa els catedràtics pel.lular en un viarany incomprensible i demencial.
Quan la mare va començar a plantejar-se l,accés a càtedres, va preparar el trencament amb el grup dels espirituals que es va saldar en un bitllet de Rosalia De Castro pel tren FGC a Mira-Sol i entrepans, i els reixos del 1.981 ompli el sofà blanc trencat, del C/Roger de Flor 451 3r1a amb regals, infinits, jo un rellotge que em va birlar el Jose Manuel del Primer de Bàsica el primer dia.
Des d,aleshores i d,ençà el miracle Amazon, que folga dir-vos, comença com una oportunitat de trobar Alta Literatura i Ciència arxivades, mercès, suposo, a la intervenció directa en solució de biblioteques de particulars traspassats, i d,això, (1.996-2.003,) la idea que Silicon Valley ens mira primer sempre a nosaltres, els catalans.


Comentaris

Entrades populars