L,Ambaixada Dels Sogres




 Era recentment traspassat el patriarca Serafini, quan després d,una nit de festarra amb James, se m,acaba el tabac, i, abans de posar-me a fer la dormideta de vint hores sense pausa, vai preveure la psicosi de tabacalera pel cap de setmana, segurament, i em presento al bar que ja no existeix, al meu passeig: una parella de passats els cinquanta només veure,m, l,home fot un cop de cullereta de plata la la tasseta que la van sentir hasta Picamoixons, i jo, fixo l,atenció. Com si res trec lo tabac de la màquina, mentre cantusso el Supertrampià

IT,S ONLY TIME SOME PEOPLE SAY

TO READ THE SIGNS AND WALK AWAY

Jo ni me n,enterava del que feia, estaba realment avortant el meu enèsim projecte de casori, i l,home s,alça a punt per clavar- me un ganivet, i jo saludo el cambrer de la barra, amb l,exacte gest de l,aixella falangista, i li desitjo prosperitat. L,agressor es va quedar igual de congelat que un enemic del MORTAL KOMBAT a ca l,Abollao.



A partir d,aleshores la màquina de l,Ambient Fe no va exigir la genuflexió pel tabac, i donava el producte a l,alçada de l,infern de l,americana.

Comentaris

Entrades populars