Malaltia Mental, Malaltia Física

 En el meu postdoctorat, superat el grau i a punt per participar en la universitat de la vida, no em preguntava res quan tot el món, en la meva formació de Filòleg Clàssic, em venia amb arguments, i ni tan sols de la vida de Jesús: ans l,Antic Testament.

La meva col.lega Elena parlava del compendi explicatiu, exegètica, dels fenòmens com el diluvi universal i la maledicció de Babel, i el més increïble resulta ser que no coneixien la saga del patriarca Noé, Sem Cam i Jafed, per poder entendre que jo, indoeuropeísticament sóc, valga,m l,ucronia, dels “de Jafed”.



Aquesta actitud ignorant i supina en realitat m,afavoria els projectes sobremanera, per què? 

Doncs perquè ni jo mateix em preocupava per desenrotllar la meva saviesa, i podia postposar les lectures dels corruptes i golfos escriptors romans i grimpaires de tota mena: si la professió dels llatinistes vegés la pura merda que és Virgili, tallarien curt i prohibirien directament l’assignatura de grec i llatí dels instituts.




EGOTITIS, segons com caldria anomenar diagnòstic literal de la inflamació del JO.

Les seves causes són l,estrès i l,excés de treball, i els seus símptomes, buscar raó i sentit de la pròpia vida en l,experiència. Els seus catalitzadors solen ser actes de la insubstancial quotidianitat trivial, en les quals els grans coneixedors es manifesten en defensa pròpia.

La papallona copula sobre el roc, salvant la generació de pedra dins l,holonatura, i la processionària armada amb una toxicitat i arnés excessius, balderament troba els fruits de la còpula que la pedra conserva. Igual la loteria de l,Estat, vaja!—l,exercici d,arrepentiment pel seu excés de falta de confiança en si mateix, porta l,eruga a la matemorfosi, el retret del si mateix en una tenda autofabricada, que li permet, en paraules de Lucà SECUROS INTRA TENTORIA SOMNOS

Quan la nova creació està a punt de llibertat, practica ja sobre la pedra la nova gimnàstica que l,ha empès a conversió, i diries quan copula sobre la pedra que, pel gest gimnàstic resulta el mateix que dos homes estimant-se.

LA SORDERA ès una malaltia mental? Parla directament a un sord d,allò que l,importa saber i et sent perfectament, dirà:

¿QUÈ!?



Comentaris

Entrades populars