L,art per l,art (ARS GRATIA ARTIS)

 És manta difícil fixar tots els gràfics per a l,actual, proper i futur previsió d,ús i de fruit, de manera que, amb tots els ajuts de xarxes (Feisbuc, Instagram, Twitter, i de moment pocs més, diria, i no tant per TikTok,) encara em queden més d,una trentena vídeoimatges i mems que se m,escorren del puny com a sorra pletgenca.

Quin és el mig ple positiu? Que les trobo faltar totes, totes les que m,importaven de debò i he perdut, i encara puc reproduir una sort de quadro (app @draw/@dibuixa i altres com Over (el del requadre groc al logotip,) sense deixar el patró dels programes d,autoedició derivats de l,antic Apple, o bé ADOBE si no vaig errat) abstracte! que immortalitza dins la novetat una fixació secular i paranoide.



Ponam sine nomine crimen
An notum qui sis òmnibus esse velim?

El president Puigdemont obligat a besar una bandera.





L,efecte de l,art abstracte sobre fixacions noïbles i agressives de l,ahir a la retina és literalment àcid acetilsalicílic a la força moral, quan el marc referencial treballa per no desaparèixer en la ment malalta.
S,esdevé força possible que l,inconscient col.lectiu rebobina per força de pressió política, i torna a fer esdevenir accessible el màster artistic de l,imaginari mig oblidat. Res a dir, a aquestes alçades, tret, que reitero que Google sap, igual que l,home més ràpid que la calculadora, el que busco quan ho busco i regateja sovint a extrems que si ho fes a un gitano cauria la catedral i el Corte Inglés en un minut. D,això parlarem també, obligat, quan la meva lliure opinió pren actitud iconoclasta i s,espanta de si mateixa.
“qualsevol motiu em provoca”: només veure un mem a Feisbuc recent, que diu TINDREM UNA TARDOR CALENTA em poso a tremolar: eiha algo molt dintre meu que embogeix de felicitat cada cop que el polític català es reafirma sol. Amb prou feines sé com puc desenvolupar actituds de l,autodefensa, però llavors faig vots, vots com aquest:

SI NO ES REALITZEN LES MEVES AGRESSIVES I. ICONOCLASTES FANTASIES, EXIGIRE QUE EL FORN DEL CARRER MAJOR de Sant Cugat del Vallès em transporti 100 km vuitanta croissants de formatge cada setmana, això farà el bon gust del que anomenem FIGT DE DRAGONS.




Comentaris

Entrades populars